GA Pertama Sicantik Siezuka

Photobucket
 
#Klik banner untuk join

Terma & Syarat

1. WAJIB lah menjadi FOLLOWER blog ini

2. Tajuk Entry, GA Pertama Sicantik Siezuka

3. Like Fan Page Sicantik Siezuka dekat SINI

4. Copy BANNER Siezuka kat atas ni dan link kan ke entry Siezuka

5. Dalam entry tu WAJIB bagi komen tentang blog Siezuka (Kelebihan & kekurangan)

6. Tag 2 orang kawan anda yang comel-comel & handsome-handsome, pastikan diorang tahu

7.  Last, Letakkan link korang kat komen entry Siezuka



Hadiah-hadiah

PERTAMA


KEDUA


KETIGA


KEEMPAT


KELIMA


PEMENANG BERTUAH


Oke , sekarang ni saya nak komen pasal blog Siezuka coz dia suruh komen pasal kekurangan n kelebihan blog dia:)

Kelebihan

Saya rasa blog dia ni menarikk sangat . Yang menarik tu ada pada header dia tu , saya suka x2 :) -header dia menarik perhatian saya untuk singgah ke blog dia . tetibe pulakk , rase nak tempah header ngan dia , tapi takpe la , takut-2 busy ke . malas nak ganggu pulakk . :)
blog dia tu simple mimple je , but nice sangat . Saya suka x2 . Ehh , takde dahh . Semua okee


Kekurangan

Rasenye semua oke kot , pada background , kene letak yang lagi berseri la (nak menarik lagi perhatian untuk singgah ke blog kite) . saya nak bagitahu supaya jangan letak widget-2 mengarut , nanti lambat loading tuh . Yang lain takde dahh . :)

TARIKH TUTUP: 31 JANUARI 2012




1 Comments ❤️:

Cik Nurul berkata...

time kasih join & Good luck ;)