Pemenang Terbaru 1st Giveaway by Atirah Hayati

SELESAI !



Senarai Pemenang I : SINI
Senarai Pemenang II : SINI
Senarai Pemenang III : SINI
Senarai Pemenang IV : SINI

Senarai PESERTA : SINI
Senarai HADIAH : SINI


Oleh sebab ada sorang yang takhantar detail , saya buat pemenang baru


1x Blogskins Template by Nadhirah

#Sila hantar detail-detail dibawah di facebook saya (inbox) SINI sahaja .
#Link yang saya buat BOLD kan , maksudnya dia dah hantar detail penuh kat saya .

Pemenang yang memenangi hadiah Blogskins Template , sila hantar detail seperti berikut :
SAYA MENANG 1st GA by Atirah Hayati
Nama :
Hadiah apa yang korang dapat (sertakan nama sponsor) :
No. anda dalam link peserta :
Link/URL entry anda :
#Pemenang hadiah Blogskins Template : Lepas hantar detail-2 hadiah diatas kat fb saya , Hantar detail-2 yang sama jugak kat sponsor (Berurusan dengan saya dahulu baru sponsor) Lepas dah hantar detail-2 kat sponsor , korang boleh bagitahu kat sponsor , tema kaler apa , nak background apa dan lain-2 . :)

0 Comments ❤️: