Sponsor 1st GA by Atirah Hayati - Maaf ye sponsor .

Photobucket



Assalamualaikum , berkenaan ngan tajuk atas , kenapa saya perlu mintak maaf  ? Sebenarnya saya ada mintak sponsor sempena saya buat Giveaway pertama saya-SINI , saya ada syaratkan kepada yang nak sponsor Giveaway saya , saya akan review blog para sponsor kan ? Alaa , di entry SINI . Adaa tak ? Ada kan . Oleh sebab itu , saya nak mintak maaf banyak-2 kat semua sponsor Giveaway saya , saya takleh nak review blog sponsor . Ada banyak sebab kenapa saya takleh nak review blog sponsor .

1.Sekolah - seperti yang korang tahu , saya still sekolah . Saya berumur 13 tahun . Pada 28/3/12 ni ada peperiksaan . Jadi saya tak sempat nak buat , cuti ni pun tak sempat sebab buat kerja sekolah yang cikgu bagi . Dan saya cuma sempat update pasal senarai peserta . 

2.Sponsor terlalu ramai - seperti yang korang tengok di entry INI , banyak tak hadiah-2 nya ? Banyak kan , confirm la ramai sponsor . Seramai 32 orang yang sponsor untuk Giveaway saya . Mesti yang join ni tak larat nak like/follow/add kan ? Haha .. Cuba korang baca sebab no.1 , saya ada peperiksaan 28hb ni kann ? Mesti cikgu bagi banyak kerja . Jadi , nak review blog sorang-sorang sponsor pun taksempat . 

3.Takleh online lama2 - Saya online sekejap-2 je . Kenapa ? Baca sendiri la no.1 tu . XD

Sebenarnya ada banyak sebab-2 tertentu . Sedikit sebanyak , korang dah tahu kan sebab-2 nya ? Jadi , para sponsor sekalian nak buat apa kalau saya tak tunaikan janji saya ? Kalau korang nak tarik balik hadiahnya tak mengapa . Tidak menjadi masalah bagi saya . Saya dah bagi alasan kenapa takleh nak review blog sorang-2 . Up to you . Sampai disini sahaja . Nak sambung buat kerja sekolah kejap . Kbye . XD

p/s :Kepada sponsor yang nak tarik balik hadiahnya , sila inbox saya di FB

0 Comments ❤️: