Anda peserta GA saya ? Sila baca !

Photobucket

Mintak kerjasama kepada semua yang nak hantar link entry korang kat entry ni , tolong jangan hantar banyak kali kerana saya buat awaiting moderation (komen untuk d'approve) . Means , saya yang akan publish komen korang . Dah banyak kali perkara ni terjadi . Ada sorang tu hantar sampai 7komen sekaligus . Tolong lah jangan buat camtu . Korang ada baca tak yang sebelum komen tu , ada saya gitau jugak kan ? Jangan buat x2 , tapi buat jugak . Apa nak jadi la zaman sekarang ni kan . Tak paham-2 , nak kata takpandai baca , semua pandai . Hurhh ! Ni baru peringatan ni . Kalau ada yang buat camtu lagi , tengok laaa , terima la balasan nya . Saya takkan terima dia . Buang terus komen dia tu . Takyah masuk terus GA saya nihh . Kejam tak kejam . Muahahaha . Nak lagi kejamm ? Saya printscreen sape yang buat tu . Tapi taknak la sampai camtu . Takbaik . Haha .. Nanti takde sape pulak yang nak join . Abis semua orang lari .


p/s : Maaf jika ada terkasar bahasa . Dan terima kasih kerana memahami .

1 Comments ❤️:

Farah Batrisyia => berkata...

haha :) i guess not me :) hopefully menang <3