Freebies : Sweet Crunchy (Classic Template - Part 2)

Photobucket

Assalamualaikum , korang pe khabar ? Harap semua sihat-2 lah ye . 

Ni skin kedua saya , harap korang semua suka eak ? Saya tau la tak cantik cam awak buat tu . Tapi tolong lah jangan perli eak . Senyap-2 sudah lah kalau tak cantik . Header tu saya buat sendiri eah . Jangan tuduh saya ambik yang orang .



Cara guna Blogskin - Ikut step 4 hingga 7 je k .

Nak tengok skin pertama saya ? SINI
p/s : Kalau nak guna , Tolong jangan remove credit . Kbye 
Jom join Giveaway saya SINI

7 Comments ❤️:

Are~q!Lah berkata...

camner nak buat blogskin sendiri eh ?
ty =)

Hidayati Amni berkata...

http://kugiranpelangi.blogspot.com/ ~ camne eyh nk tuka lagu tu..btw thanks sbb share this blogskin.:)

Atirah ★ berkata...

@Hidayati Amni
Awak ikut tuto la eakk , ssh la nk ajr .

syikinJ berkata...

salam,saya ada tgk satu blog ni tapi saya tak ingat tak silap nama tuan blog tersebut yasmin dia punya header sebijik macam awk tapi dia tak kredit awk...saya cuma bagitau ;)


BTW chantek awok buat