Freebies : Header - Part 2


Salam , sihat takk ? Harap-2 semua sihat . Lame saya tak bagi freebies header kann ? 
Frebiees header yang sebelum ni yang INI kann ? Tak cantik ke header yang tu ? Takpe laa awak , taknak kawannn . ):

Header yang sebelum memang tak comeyy , sebab saya takpandai lagi mase tuu . Dan saya buat header tu kat Photoscape je . 
Header yang sekarang saya buat kat Photoshop CS3 . Jangan nak tuduh-2 eah , saya buat sendiri je header ni . 


Kalau nak save gambar ni , ikut step bawah :
Right Click > Open In New Tab > Save .

Header warna-warni 
 



Header 1 warna

 


Ambik kalau suka . Kalau ambik tu , jangan lupa gitauu . Dan jangan sesekali ambik header ni kalau nak buat freebies . Dosa tauuu . Taktakut dosa ?
Kalau taktau nak pasang header camne , klik SINI dan SINI