Undian semula hadiah untuk Top Refferal

Giveaway terbaik !
Saya nampak tak ramai yang promote giveaway saya . Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Sebab saya ada bagi hadiah untuk top refferal , hadiahnya adalahhhhh KLIK SINI . Dah tengok ? Hmm , comel tak hadiah tu ? Saya rasa dah comel . Tapi , kenapa ramai yang tak promote ? Ke korang taknak keychain tuu ?

Bila saya fikir-fikir balik , mesti ada di antara mereka yang tak suka hadiah tu . Dan ada yang suka hadiah tu . Saya bagi sedikit kelonggaran , suruh semua orang undi hadiah mana yang lebih korang suka . undian yang paling banyak , akan dijadikan sebagai hadiah untuk top refferal . SETUJU ? 

Saya bagi masa 1minggu untuk korang fikir hadiah apa yang sesuai untuk dijadikan hadiah top refferal . Lama kan saya bagi masa . HEHE . Kalau nak pilih hadiah , KLIK SINI . Lepas dah fikir masak-masak hadiah apa yang korang nak , komen kat entry ni k ? Diulangi , komen di entry ini SAHAJA ! Korang boleh pilih hadiah yang tersedia je k . Kalau korang nak pilih hadiah yang tak tersedia , buat giveaway sendiri laaaa ! ^_^v

Anda boleh mengundi sehingga 22 Jun 2012 . Bagi yang tak berkesempatan nak join tu , jomlah join SINI . 

8 Comments ❤️:

Hajarrrrrrrrrrr. berkata...

Tak payah tukar ! Tetap keychain name tu ;D

Amirah Azman berkata...

salam awak..saya suka yg Owl Neclace nie...bgi sya lar..:)

Amirah. berkata...

i think keychain nm je lah..tk yh tukar ;)

Diana Zander berkata...

Nak keychain name juga ! Takyah tukar :D

Ain Hanani berkata...

Keychain name! Keychain name! Keychainname ! Keychain name!
FULLSTOP :P