Top Refferal minggu ini (29/6/2012)

Assalamualaikum semuaaa ! Sorry ye lambat update . Sorry sesangat . Letih sebenarnya sekarang ni . ye la kan baru-baru ni saya masuk pertandingan Kalam Jamai'e , macam Choral Speaking la jugakk tapi dalam bahasa arab laa . Tapi , ramai yang mintak saya update Top Refferal nii . Saya malas , penat , letih <---tak ke sama . Apa-apa je laaa . Saya terpaksa buat jugak , nanti ramai pulak yang tertanya-tanya .

#Klik untuk tumbesaran

Dah tengok  ? Minggu ni 6 orang je . K , takpe laa . Teruskan usaha anda . Yang takde tu , promote lagi dan lagi biar tersenarai minggu depan yee . Kbye . Malas nak taip panjang-panjang . 
Sakit kepala nihhh . Doakan saya cepat sembuh ye . :) Yang takjoin lagi tu , KLIK SINI . 

3 Comments ❤️:

Si Tuyuk berkata...

Assalamualaikum..1st datang sini..btw sy dah follow belog awk nie..singgah ;ah rumah sy jugak..hihi..rumah orang jauh.,..

Ain Hanani berkata...

Cehhhhhhhhhhhh! Ade gok akuu. Alhamdullillah :) Mintok-2 dapat tudung bawal/pashmina :D
Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

AmyZana berkata...

Mcm mne nk tahu top referal blog kite? *maap sye agak kuno sikit*