Top Refferal minggu ini (12/6/2012)

Giveaway terbaik ! 


Sorry lambat update senarai top refferal terkini . Sibuk sangat ngan kerja sekolah . HEHE
Ni saya nak umum top refferal minggu ini . Siapakah mereka ? Mari kita tengok.




#Sila klik untuk tumbesaran

Yang saya bintangkan tu top refferal nya . Ada 6orang top refferal minggu ini . Bagi yang takde dalam senarai tu , usaha kan lagi oke . Mane tau next week korang tersenarai . Korang promote la setiap hari sehingga giveaway ni tamat . Korang boleh dapat keychain bernama . 

#Comel kann ? Maaf kalau hadiah tak seberapa

Bagi siapa yang takjoin lagi tu , KLIK SINI . Banyak hadiah untuk dimenangi #Takbanyak pun sebenarnya!

3 Comments ❤️:

EyaaSarahh berkata...

Alhamdullilah . Saya ada . no 7 tu . Heheh :)

Jasmin berkata...

haha, nombor 11 je...kene tingkatkan usaha lgi ni..yosh!