OMG ! Earning Churpchurp saya berkurang . Adakah anda juga begitu?


Tadi tengok kak Nabila Medan update blog pasal NI haaa . Pastu , check lah kat churpchurp ni , tengok-tengok , earning jadi sikit . Buat report lahh . Pastu kak Nab suruh baca yang NI . Haaa , baca lahh . Kalau tak faham, meh saya translatekan .

"UPDATE: Kepada semua Churpers yang telah mengemukakan pertanyaan, sila ambil perhatian bahawa pertanyaan anda masih akan diproses jika anda tidak mempunyai screenshot; bagaimanapun, anda digalakkan untuk berbuat demikian dalam usaha untuk membantu kami mengesahkan butiran, dan jangan juga menyediakan butiran sebanyakmungkin tentang masalah anda.
Sila juga berasa bebas untuk berkongsi apa-apa kempen yang sedia ada yang anda lihat di halaman Ganjaran, kerana semua pendapatan yang dihasilkan akan dikreditkan seperti biasa.
***************
Dear Churpers,
Seperti yang ramai di antara anda mungkin perasan, laman web ChurpChurp adalah tidak boleh diakses bagi kebanyakan hari ini (27 September), dan ia telah dibawa kepada perhatian kami bahawa ini adalah disebabkan oleh pencerobohan ke rangkaian web kami hosting Exabytes perkhidmatan, di mana 50 pelayan, termasuk kita, telah dipadam. Hasilnya, terdapat gangguan perkhidmatan di pihak kami.


Walaupun pemotongan pelayan, pasukan Tech kami telah dipulihkan sejak laman web kami dari sandaran jauh, dan ChurpChurp sedang berjalan seperti biasa lagi. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa data yang masih mungkin hilang, dan kita memerlukan bantuan dari anda semua untuk memastikan bahawa apa-apa rintangan yang diseterika keluar tidak lama lagi.
Terdapat beberapa cara anda boleh menghubungi kami jika anda menghadapi sebarang isu dengan akaun ChurpChurp anda, yang adalah seperti berikut:
- ChurpChurp helpdesk
- Borang maklumbalas Dedicated
Jika anda menghadapi sebarang kesilapan dengan tetapan akaun anda, butiran pengguna, pendapatan, hilang akaun dan lain-lain, sila lakukan mendapatkan berhubung dengan kami melalui mana-mana cara yang disenaraikan di atas sebelum cukai 27 Oktober 2012. Adakah menyediakan kami dengan maklumat seberapa banyak yang mungkin, dan tidak membenarkan kami sehingga 30 November untuk menyelesaikan semua isu.
Walaupun kita bekerja keras untuk menetapkan kesilapan yang berlaku pada masa ini, kita juga kesal bahawa kita sementara akan menggantung permintaan cashout dari semua akaun sehingga semua perkara telah diselesaikan.
Terima kasih, Churpers, untuk semua kesabaran dan sokongan anda melalui masa ini, dan kami memohon maaf atas sebarang kesulitan yang timbul.

ikhlas,
Pasukan ChurpChurp"

dah baca ? sebenarnya masa mula-mula tak faham jugak , translate kat google , faham lahh . hikhik . selesai masalah churpchurp , tunggu masa je untuk jadi asal balik . lama jugak saya tak bukak acc churpchurp ni . Fuhhhhhhhh ! Thnks kak Nab bagitahu awal-awal . :)

2 Comments ❤️:

✿INA AINAA✿ berkata...

huishhhh hacker skrg berleluasa.. ena tak guna churp2.. xreti nk guna.. huuuuuuuuuu

unsecretostory berkata...

Terimakaseh kongsi :)
Heran jugak haritu account terus kosong2 .