Selamat Hari Raya awakkkkkkk !


Lama tak update blog ni . Dah berhabuk dahhh blog ni kan . Entah kemana followers saya ni . Sibuk beraya agaknya . haha .

Sebenarnya saya takde mood nak berblog sejak akhir-akhir ni . Disebabkan kena SPAM la , saya xboleh nak PING entry Giveaway yang saya join lagi . Dah tanya ramai , ada yang kata takingat la , lupa la awak taknak tolong saya ekh ? sedihhh :'/ . Saya dah try tak ping 3 hari & lebih , tapi tetap takboleh nak ping jugak . Kalau sape-sape boleh bantu tu , komen sini kay . Kalau betul-betul menjadi saya akan bayar awak . Topup je la k . Seriussss awak .

Btw , Hari ni dah raya dah . saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri bagi yang mengenal diri ini . Maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada TERkasar bahasa , TERsilap bicara , TERmarah yang tak kena , TERtanya tak tentu hala , TERsasul yang tak sengaja , TERpukul kat mana-2 , TERpekik di telinga , TERpinjam harta benda , TERmoody tak semena-mena , TERumpat dimana-2 , dan segala TER lagi la . Maaf Zahir & Batin .

4 Comments ❤️:

cik puan rrai berkata...

selamat hari raya Aidilfitri ! :)

Pixie Dust berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir dan Batin <3 Jemput baca ^_^

- http://rochelleliong.blogspot.com/2012/08/esok-dah-raya-kan.html

Fara Fasihah berkata...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

wana wazm berkata...

hai,sy tag awak di http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/contest-blog-paling-awwsem.html

jemput join..=)